Pristatymo ir grąžinimo politika

PRITATYMO POLITIKA

 

Prekių pristatymo kaina visoje Lietuvoje Omnivos ir LP Express paštomatu. Siuntimo kaina į užsienį 10 Eur per Lietuvos paštą

 

Pristatymo terminai

Prekes pristatome per 35 darbo dienas Lietuvoje.

Elektroninėje parduotuvėje www.victoriaapergale.lt prekes galite užsisakyti bet kuriuo paros metu, bet kurią savaitės dieną.

 

Prekių priėmimas

Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti siuntos būklę.
Pastebėjus siuntos pažeidimą, dalyvaujant kurjeriui yra privaloma surašyti pastabas apie siuntos pakuotės pažeidimus arba atsisakyti priimti siuntą.
Priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta priduota tvarkingai ir tai gali apsunkint bet kokių pretenzijų dėl prekės išorinių pažeidimų nagrinėjimą.
Bet kuriuo atveju, įsipareigojimai dėl prekės garantijos lieka galioti.

 

GRAŽINIMO POLITIKA

Internetinės parduotuvės victoriaapergale.lt pirkėjai turi teisę nenurodę priežasčių atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešę apie tai pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas.

Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo ir pardavimo sutarties nutraukimą, grąžina pirkėjui pinigus už prekę arba keičią į kitą pagal abiejų šalių susitarimą.

Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje. Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą, kuri buvo gauta kartu su siunta, arba kitą prekės pirkimą iš pardavėjo patvirtinantį dokumentą, užsakymo numerį.

Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.

Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pirkėjas gali kreiptis į Pardavėją kontaktuose nurodytu telefonu arba elektroniniu paštu ir grąžinti ją arba keisti į kitą.

 

Pažeista siunta

Pristatant siuntą jos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų ,apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui. Siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;

Patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;

Jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.